Sunday, January 18, 2009

MAUT yang Nazak?!!


haha minggu lepas aku berkunjung ke pawagam. tujuannya hanyalah untuk menonton filem terbaru Bade Hj Azmi. MAUT tajuknya. hmmm... aku bukanlah seorang yang minat sangat dgn Bade ni. MAUT adalah film pertama bade yg aku tgk wayang. aku tak aspect sesuatu pun dari MAUT ni. sekadar ingin mengambil tahu sahaja. Siap aku pergi firstday showing tu beb!! haha show pukul 7.30pm(kantoi tak semayang maghrib. aduish! byk dah dosa ni!!) aku sampai pukul 7pm. pegi kaunter beli tiket. tengok gambarajah seat kt monitor. mak ai.. x sampai separuh penuh. gila ah. aku dtg lambat tp boleh dpat angle kegemaran(seat paling tengah dalam panggung). film ni aku buleh bagi 2 1/2 bintang aaa. boleh tengok la.. tak teruk. tak hebat. standard drama biasa la.. agak slow speed dia. yg menarik acting que aa. owh tak lupa visual efx dlm neraka tidak boleh dipandang enteng. kira hebat le tu. meremang gak la bulu hidung aku..... tp yg agak kelakar scene black metal la. lagu tak black metal pon huhu..  ade orang cakap bosan. tp bg aku org yg cakap bosan tu adalah orang yang aspect something yg boom kebaboo! dlm film  tu.  untuk aku, dah kira ok la untuk escapisme dari dunia realiti.... Support beb support!!! sekian...

No comments: