Sunday, February 14, 2010

Catatan hujung minggu, karok karok karok, valentine dan cuti am malaysia




jam 1334 aku bangun.

hah... adakah rancangan 'karok karok karok' masih lagi berjaya!?
ku lihat telefon dia tepi katil, aku baca sms qila yang mengatakan beliau tidak dapat turut hadir kerana ikut family pegi kenduri.. haha takpelah.. jemputan kenduri lebih penting dari berhibur.
hmmm tiada siapa yang telefon atau sms aku selain qila.. jadi aku rasa mereka tidak berminat.
hahaha takpe la.. lain kali boleh buat. tiada apa yg mahu ditangiskan. hari ini tidak karok tak bermakna esok kedai tu tutup. ala hiburan bila bila boleh. mungkin kali ini masa yang patut dipersalah dan kami adalah mangsa.

hmm valentine day? 14 februari? coklat? bunga ros merah? apa tu? blur blur blur...

chinese new year? mercun? angpau? limau mandarin? tarian singa? dung dung ceng? hahaha semoga mereka bergembira dan sudi berkongsi kegembiraan itu bersama bangsa lain.

cuti ahad dan cuti chinese new year masih lagi tak terisi. apa yang harus aku lakukan?

jam 1435 hmmm....
jam 1535 hmmmm...
jam 1750 hmmmmmmmm...
jam 1810 haaiiiihhh....!!!!!!

hah... mandi lagi bagus.

No comments: