Thursday, February 4, 2010

Blog dan blogger.

Assalamualaikum.
Aku rasa dah dekat sebulan aku tidak menulis.
ya.. benda ni tidak termasuk dalam kamus blogger.

blogger? apa itu blogger?

adakah blogger itu tukang tulis blog?

walaupun aku ade blog sendiri, tapi aku rasa aku bukan blogger. boleh ke macam itu?
hah.. lantak la...

mamat khalid ada blog. adakah dia seorang blogger?

kalau harun salim bachik ada blog? adakah dia juga seorang blogger?

paham tak?

jadi, mana datang istilah blogger tu?

lupakan tentang blog dan ahli keluarga beliau....

takde apa pon yg penting untuk aku tulis di sini. aku hanya mahu menaip perkataan.

sampai sekarang aku masih lagi tidak tahu mengapa aku create blog ini...


1 comment:

EncikAhmad said...

kau menulis karena kau juga saorang manusia; perlu berkongsi,perlu diperhati,perlu segala yang ada dunia ini yang disebut sokongan.dengan menulis yg merupakan salah satu cara untuk kau mengekspresi siapa diri dan pendirian kau,audiens akan lebih memahami dan dengan terbuka akan menerima kehadiran saorang lagi insan yang akal pikirnya berpandangan nun jauh bergelar yidzak.oleh itu,kau bukan asing dan tak perlu berstatus blogger.kau adalah penyampai rasa yang jujur;tak kiralah impak itu tergolong dalam yang baik2 atau sebaliknya.