Wednesday, December 2, 2009

Apa fungsi blog sebenarnya?

*gambar ini sememangnya tiada kena-mengena dgn isi tajuk ini. harap maklum. aku cuma semata-mata terhibur melihat telatahnya.



Aku masih tertanya-tanya.. seberapa pentingkah blog dalam kehidupan aku? adakah blog itu bertujuan untuk memberi ruang kepada orang lain untuk tahu apa yang kita fikirkan? ataupun memberi ruang kepada kita untuk memberitahu apa yg kita fikirkan kepada orang lain? aku semakin sesat dalam soalan aku sendiri.. apa tujuan aku register blog aku sendiri? aku ada follower ke? aku masih lagi study pasal blog ni.. seperti juga aku study mangsa2 EPL... bagaimana semua ini boleh menjadi cult atau trend? haihh..!!!!!!!

3 comments:

Salik said...

rajin update blog =P

Unknown said...

senang cite camniela, ko rase ko nak tulis, ko tulis. macam ko baca paper, baca buku, mesti ada tujuannya diorang tulis. duh~

EncikAhmad said...

ala,tulis je la.at least kalo takde org bace pon,menatang ni bole jadi personal journal.satu hari nanti musti ko nak track back siapa ko dulu2 dan macam mana mentaliti ko masa tu. aku bukan cakap psl diari,tapi pasal 'mengenali diri'.